20 хвилин Assassin’s Creed Shadows офіційно вже зараз — Ubisoft оголосила час релізу та «вагу» завантаження
Ubisoft підтвердила час релізу Assassin’s Creed Shadows і запустила раннє завантаження гри на деяких платформах.
Глобальний реліз Assassin’s Creed Shadows відбудеться 20 березня. Точний час доступу залежить від регіону та платформи, але не всі з них отримають підтримку. Спершу ж Ubisoft поділилася 20-хвилинним відео з ключовими елементами геймплею. Тож почнемо саме з цього.
20 хвилин геймплею — що показали?
У відео показали особливості стилів гри двох основних героїв Наое та Ясуке. Персонажі проникають у палац Нідзьо в Кіото, які більше відомі, як тенсю. Саме вони стануть важливими точками на карті Shadows, де сильні вороги охороняють цінні ресурси та унікальні предмети.
Найголовніше при «зачистці» тенсю — усунути самурая-дайсе, аби відкрився доступ до спорядження зі схованки. Що саме заховано у скрині, можна дізнатися, якщо навести курсор на палац на карті. Розробники вважають, що це допоможе у плануванні завдань (але виглядає як спрощення).
Також Ubisoft розкрили, як виглядають різні стилі гри:
- Наое (шінобі) — грає через стелс: використовує прихований клинок, гак для підйому на дахи та розвідку через «спостереження». Вона може змінювати спорядження на льоту – наприклад, капелюх, що підсилює атаки з повітря та дозволяє одним ударом вбити елітного самурая.
- Ясуке (самурай) — типовий танк, що робить ставку на пряму атаку. Використовує лук, отрути, важку зброю та може знищувати ворогів вибухами бочок з порохом.
У Shadows немає розвідувального птаха, як у попередніх частинах. Його замінили механікою «спостереження», яка дозволяє позначати ворогів вручну. Ще відкритий світ Японії буде меншим за в Assassin’s Creed Valhalla, але матиме багато міських районів і дахів.
На проходження впливатиме система сезонів: взимку можна залишати сліди на снігу, а влітку ховатися у високій траві. Для лінивих «канонічний режим» обиратиме «правильну» відповідь у діалогах замість гравця.
Джерело: Eurogamer/ PlayStation.Blog