Skip links

Doom: The Dark Ages отримала 30 хвилин геймплею — парирування, мехи і ще більше жорстокості

Doom: The Dark Ages отримала 30 хвилин геймплею — парирування, мехи і ще більше жорстокості

Doom: The Dark Ages показала, як кардинально змінює підхід — суміш ближнього бою, величезних мехів та старого-доброго демонобою.

Ця частина є середньовічним приквелом до Doom (2016), але з основною фішкою в парируванні та ближньому бої. Цього разу Doom Slayer блокує, відбиває та б’ється з величезними демонами. А ще він літає на драконі, керує велетенським бойовим мехом і, само собою, знищує ворогів найкривавішими способами.

На відміну від Doom 2016 і Doom Eternal, які змушували гравця постійно бігати та стріляти, The Dark Ages додає нову механіку — парирування щитом. Slayer не тільки рухається, а й фіксується на місці, блокуючи атаки або відбиває снаряди прямо в обличчя демонам. Бій наразі нагадує щось середнє між класичним Doom і бойовою системою Sekiro.

Щит почне служити зброєю, яку можна метати, розрізати нею ворогів, мов циркулярною пилкою, і підпалювати їх, якщо перед цим нагріти супердробовиком. Вороги тепер використовують атаки двох типів — червоні (небезпечні) і зелені (можна парирувати). Вміння правильно блокувати та відбивати удари стає критично важливим.

Ще одна велика новинка — можливість керувати Атланом, величезним бойовим роботом, якого раніше лише згадували у всесвіті Doom. Цей металевий монстр здатний трощити ворогів кулаками завбільшки з автобус і випускати шокові хвилі, що розривають демонів на шматки. Крім того, в якийсь момент в Атлана з’являється величезний кулемет.

Doom: The Dark Ages отримала 30 хвилин геймплею — парирування, мехи і ще більше жорстокості

Цікаво, що Slayer зміг осідлати дракона — кібернетичного монстра, озброєного лазерними гарматами та крилами, що світяться. Ця махіна бере участь у масштабних повітряних битвах. Наприклад, у демоверсії показали, як герой атакує дирижаблі, пробиваючись через їхні палуби, знищує гармати та тікає на своєму крилатому коні в момент вибуху.

Якщо резюмувати, то ось головні моменти демонстрації:

Creators — Агенція з міжнародного PR для технологічних та B2B компаній

Doom: The Dark Ages отримала 30 хвилин геймплею — парирування, мехи і ще більше жорстокості

Doom: The Dark Ages отримала 30 хвилин геймплею — парирування, мехи і ще більше жорстокості

PR для компаній та їх лідерів
Doom: The Dark Ages отримала 30 хвилин геймплею — парирування, мехи і ще більше жорстокості

Організація інтерв’ю в медіа, подкастах, виступи на конференціях
Doom: The Dark Ages отримала 30 хвилин геймплею — парирування, мехи і ще більше жорстокості

Європа, Азія, Америка

Дізнатись деталі Doom: The Dark Ages отримала 30 хвилин геймплею — парирування, мехи і ще більше жорстокості

Doom: The Dark Ages отримала 30 хвилин геймплею — парирування, мехи і ще більше жорстокості

  • Ближній бій із парируванням — гра дає змогу зупиняти атаки ворогів і відбивати снаряди назад
  • Щит як зброя — його можна кидати, блокувати удари і розігрівати від пострілів, щоб підпалювати ворогів
  • Керування гігантським мехом — Doom Guy може залазити у величезного бойового робота та громити демонів, як у Pacific Rim
  • Політ на драконі — замість традиційних платформових моментів є місії, де герой веде повітряний бій на кібердраконі
  • Жорстокіша зброя — кулемет, який буквально розриває черепи на друзки

Джерело: PC Gamer / IGN

Джерело

Оставить комментарий