Геймплей sci-fi горору Cronos: The New Dawn від Bloober Team — постапокаліптична Польща та механіка злиття
Bloober Team випустила повноцінний геймплей Cronos: The New Dawn — survival horror про постапокаліпсис, подорожі в часі та злиття монстрів.
За сюжетом Cronos: The New Dawn розгортається у двох часових лініях — у постапокаліптичному майбутньому та Польщі 1980-х. Локація натхненна реальною Новою Хутою — польське місто, створене у 1949 році задля промислового центру навколо металургійного заводу. Воно стало символом комуністичної урбанізації та ідеології, але з часом перетворилося на культурний і туристичний центр. Гравець бере на себе роль Мандрівника, агента таємничого Колективу, що повертається в минуле, щоб урятувати ключових людей перед катастрофою.
У геймплеї показали ключову механіку — Злиття (The Merge). Якщо не спалити тіло ворога після вбивства, його може поглинути інший противник. У результаті ворог стане сильнішим, витривалішим і набуває нових здібностей. З кожним вбивством головний герой не просто виживає і позбувається монстрів, а наражає себе на ризик породити ще страшнішого противника.
«Як ви з ними боретеся? Полум’я! Полеглих спалюйте до того, як вони зіллються з живими істотами. Злиття змінює гру, додаючи абсолютно новий рівень стратегії до бою. Розкрийте свої інстинкти виживання на максимум», — каже Войцех Пейко, співдиректор і дизайнер.
Головні противники — Сироти. Це збочені тілесні монстр, які сповнені «тілесним жахом, народжені найтемнішими кошмарами людства». В їхньому дизайні поєднали наукову фантастику, ретрофутуризм, боді-горору та гротеск.
Гравцям обіцяють розгалужену історію, атмосферні локації з архітектурою бруталізму та аномаліями. А також люту зброю, загадкових персонажів і страх на кожному кроці. А щоб ще глибше занурити у цей світ, над саундтреком працював композитор Аркадіуш Рейковський разом із польсько-українським інді-фолк-гуртом Zazula. У музиці переплітаються синтезаторний горор і авангардні етнічні мотиви.
Джерело: Bloober Team