Оригінальна трилогія S.T.A.L.K.E.R. отримає некстген-оновлення у 2025 році
GSC Game World випустить некст-ген оновлення для класичної трилогії S.T.A.L.K.E.R. — «Тінь Чорнобиля», «Чисте небо» і «Поклик Прип’яті».
GSC анонсувала оновлення в межах щоквартального звіту щодо планів студії на найближчі місяці. Ще у 2024 році розробники заявляли, що готують оновлення класичних S.T.A.L.K.E.R. — як для ПК, так і для консолей. Тоді студія відверто не деталізувала, що саме буде в оновленнях. Але натякнула на поліпшену графіку, продуктивність, підтримку геймпада і, можливо, досягнення в Steam.
Так зване «виправлення наступного покоління» для старих ігор очікується в другому кварталі 2025 року. Поки що чіткої дати релізу немає, тож будемо слідкувати за звітами GSC.
Разом з тим у другому кварталі гравців чекає закрите бета-тестування Mod SDK разом із модерами. А пізніше публічна бета-версія модінг-інструментів зі Steam Workshop і ручним встановленням модів. Інші оновлення стосуються NPC, сталкерів, мутантів тощо. Хоча дехто чекав порт на PlayStation 5, але розробники раніше казали, що не планують цього робити.
У підсумку, оновлення відтепер матимуть структуру, і перше з них заплановане на другий квартал. Щоквартальні апдейти стануть новою нормою — принаймні поки плани не зіб’є якась «нова аномалія». Очікується, що GSC бере курс на прозору комунікацію.
Сталкери!
Сьогодні ми розповімо про майбутнє S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.
З моменту виходу гри ми вивчали ваші відгуки та узгоджували їх з нашими власними планами та баченням щодо покращення та вдосконалення ігрового процесу. Перший квартал був присвячений вирішенню… pic.twitter.com/QxPLR0VuJQ
— S.T.A.L.K.E.R. OFFICIAL (@stalker_thegame) April 14, 2025
Creators — Агенція з міжнародного PR для технологічних та B2B компаній
PR для компаній та їх лідерів
Організація інтерв’ю в медіа, подкастах, виступи на конференціях
Європа, Азія, Америка
Дізнатись деталі
Творці наразі працюють над майбутньою DLC, яка подарує гравцям новий погляд на Зону та несподівані сюжетні повороти. Студія не хоче зупинятися лише на розвитку франшизи та буде працювати над іншими іграми. Крім того, GSC збільшила штат на майже 30% за пів року.
«Піти — не варіант»: GameSpot випустив документалку про розробку S.T.A.L.K.E.R. 2 у війні та евакуації
Джерело: GSC Game World