The Outer Worlds 2 — 11 хвилин геймплею з новою напарницею та сканером
Obsidian показала, як виглядає The Outer Worlds 2 у дії — 11 хвилин геймплею подарували перший реальний погляд на сиквел.
Якщо коротко, то усе стало складніше, глибше й трохи більше схоже на Deus Ex, ніж на Fallout. У фрагменті видно квест з проникненням в N-Ray Facility, в якому новий підхід до дизайну рівнів, стелс-система і пара гаджетів, які впливають на геймплей.
Одне з ключових нововведень — N-Ray сканер. Він дозволяє бачити крізь стіни не тільки об’єкти, а й ворогів. Що досить непогано, бо в Facility є супротивники, які ховаються під невидимістю.
Також з’явилась механіка «чистки» тіл — якщо персонаж має навичку, то тіло можна одразу розібрати на місці. В іншому випадку вороги помічають мертвих і кличуть підмогу. Також під час стелс-атак над головою ворога з’являється фіолетова смужка. Вона показує, чи достатньо шкоди, щоб прибрати ціль з одного удару.
Проходження пропонує різні стилі: хочеш тихо — береш стелс і ближній бій, хочеш як в Destiny — можна комбінувати гранати, слайди, стрільбу на бігу і класичну тактичну паузу (TTD). Стрілянина стала жвавішою, оскільки Obsidian орієнтувалася на відчуття зброї з Destiny. Тепер більше руху, ковзання, прицілювання на ходу. Звичайно це зовсім шутер, але й не старий The Outer Worlds.
Також показали діалоги — наприклад, момент із NPC, на ім’я Exemplar Foxworth, яка пережила напад культистів і лежить стікаючи кров’ю. Тут є декілька варіантів: допомогти або нагрубити їй. А ще тут з’являється нова напарниця Аза — колишня сектантка з дивною поведінкою, яка приєднується до вас і начебто хоче «виправити минуле».
Загалом Obsidian цього разу робить щось непогане. Якщо перша гра була стартом ідеї, то друга — вже її повноцінне втілення. До того ж попередній геймплейний трейлер показав бої та краєвиди світів гри, яка за стилем дуже схожа на першу.
«The Outer Worlds 2 виглядає як повністю реалізована версія того, що вона намагалася побудувати з першою», — пише IGN.
Розробники не приховують, що надихалися Fallout: New Vegas і проєктами на кшталт Dishonored і Deus Ex. Це видно: більше свободи, більше систем, більше способів грати. Надалі очікуються деталі про зброю, напарників, діалоги, систему недоліків тощо.
Creators — Агенція з міжнародного PR для технологічних та B2B компаній
PR для компаній та їх лідерів
Організація інтерв’ю в медіа, подкастах, виступи на конференціях
Європа, Азія, Америка
Дізнатись деталі
СпецпроєктиАсоціація IT Ukraine спільно з Favbet Tech ініціює створення AI-комітету. Які його функції«Люди – актив компанії, а не ресурс» : CEO FAVBET Tech про те, як має працювати команда, щоб залишатися ефективною
Джерело: IGN